Tuesday, 26 June 2018

Salam Aidilfitri 2018

Assalamualaikum.
Masha Allah lamanya tak menaip dalam blog kesayangan ni
Kalau dulu dalam sebulan mahu 40 entri :')

Sebenarnya bukan sebab tak rindu nak menaip tapi komitmen banyak
Wieya banyak fokus pada IG dan FB sampai blog ni bersawang..
last sekali bulan Januari..Seriuslah berbulan tak menaip

Bersempena bulan Syawal yang baru masuk hari ke-12 ni 
wieya nak ambil kesempatan nak ucapkan


 Selamat Hari Raya
Aidilfitri Maaf Zahir Batin 
^____^


Raya tahun ni alhamdulillah wieya beraya di kampung sebelah wieya dulu. 
Dan tema hari pertama adalah Peach Salmon. 
Dua tahun berturut-turut wieya pilih tema .
 Tahun depan pun tema warna baju raya wieya dah pilih. Semangat kan?
Sejak ada anak macam tu la..hehe



Syawal tetap dirai walaupun Amsyar demam batuk selsema dan gegata 
Bestnya raya bila bersama orang tersayang 💜


0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi