Monday, 12 November 2018

1 Month Before 3rd Anniversary

Assalamualaikum. 
Hai semua. November dah sekarang ni
Bulan depan dah nak masuk anniversary wieya dan husband tahun yang ketiga. 

Pejam celik pejam celik. Masa tu pantas berlalu. Yang pasti dugaan dalam perkahwinan tu memang banyak. 

Memang akan rasai kemanisan dan pahit getir asam garam rumah tangga. 
Yang penting wieya happy
 dengan pilihan sendiri. 


Masa nikah :') 
Rindunya saat ijab dan qabul
Reception. 
Tema: Blue powder
❤️ in love with favourite colour 
dress, make up and attire. 

Bila dah banyak tahun kawin, banyak lah sangat kan.  hehe. Mulalah tengok baju pengantin sekarang lawa-lawa. 

Nasib baju kawin wieya tahun 2015 pun boleh tahan. Siap tempah sendiri untuk Reception dan Solemnization😊

Memang puas hati sebab ada impian sendiri nak buat baju inspired siapa. 
Alhamdulillah  alhamdulillah.. 
Nanti wieya share dress
 masa Bertandang pulak. 

Kenapa tetiba entri pasal wedding 💒 
Sebab rindu.. rindu saat indah yang tak 
dapat dulang ini. ☺️ 

❤️❤️❤️

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi