Monday, 2 July 2018

Team Purple Raya Kedua 2018 💜

Assalamualaikum.. 
Rasa lebih mudah menaip by phone sekarang.

Tak dinafikan memang menaip kat laptop tu rasa macam seorang blogger sehati tapi sejak ada anak. Memang kena bahagi kan masa. 

Rindu nak menaip, wieya rasa sekarang
pegang phone lagi mudah nak lepaskan
Rasa rindu nak blogging. 

Lebih mudah nak. transfer gambar jugak
Sebenarnya. Kali ni wieya nak. share raya kedua pulak, team purple 💜
 Sebenarnya Amsyar masih demam. 
Siap ada gegata seluruh badan. Sian
Anak soleh mama dan ayah. 
 Tak di rancang pun tema. Hanya
recycle baju raya tahun lepas. Seluar
Amsyar tak muat. Jadi pakai seluar
slack je. Hehs
Alahai muka tak sihat
Tapi kena jugak beraya rumah tok nek
Get well soon baby. 

Hari ni pun dah hari ke-4 Amsyar demam selepas 2 minggu raya hari tu. Kali ni
tumbuh gigi pulak.

3 batang sekali his dengan ulster dalam mulut. Sian anak soleh mama. 
Nak besar.  Moga kuat ye sayang. 

Yang penting 2 Syawal tetap happening. 
Lepas beraya terus balik rumah
Sebab Amsyar cranky gatal badal
Sebab gegata. Pakai baju Melayu tu
pun sekejap. 
 Sayang anak soleh lillahi taala 💜
Raya tahun kedua Amsyar
Tahun ni beraya dah boleh berjalan. 
Cuma kebetulan Syawal tahun ni
Amsyar tak berapa sihat. 

Selamat Hari Raya semua! 
#2ndSyawal



0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi