Thursday, 8 November 2018

NOVEMBER 🍓

Hai assalamualaikum
Lamanya wieya tak menulis dalam blog kesayangan ni.
 Dah bersawang pun.

Memang macam nak update  Rindu sangat.
Amsyar pun dah 2 tahun sebulan.
Dah pandai sembang dan susun ayat.
Mungkin dah nak beradik pun. Hehe
Doakan ye.  😊

Amsyar paling suka cicah buah strawberi dengan Nutella.
Jadi memang semalam pegi Jaya Grocer semata nak beli
 buah untuk budak kecik ni 😊

Memang buah strawberi pun besar dan sedap. 
Tak salah wieya dari Switzerland  
Puas la makan. Memang gemok dan kenyang la makan

Amsyar suka cicah jari sendiri
 je dengan Nutella 😍
Okey ada masa wieya update perkembangan terkini dalam blog ye


Dua tahun sebulan.
Belum wean off ^____^

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi