Friday, 13 June 2014

Mini Party Birthday :)

Assalamualaikum :)
Meh nak stori pasal mini parti bufday
anak oficemate Rabu lepas..
Baru berkesempatan nak menaip dalam entri kali ni..

Sebenarnya kak oficemate tak rancang pun..
tup tup sempena hari lahir anaknya ke-4 dia nak raikan bersama
kami yang kat ofice ni..Rezeki jangan ditolak kan..
Siap belanja bihun sup sedap dan kek comel kaler ungu kuning ;)
Kaler feveret anak tunggal kesayangan..





Comelkan anak kak ofice ni..Anak yang baik dan bijak.
Bila datang ofice mesti Youtube Youtube..Hehe
Comel je..Jadi wia dengan rela hati tiupkan belon-belon
kasi meriah sikit katanya.. ;)

wia memang suka parti ke majlis macam ni..
Janji tengok si anak kecil tu happy dan senyum..
Happy Birthday Akif !
Moga membsar dengan bijak dan sihat ye sayang..
Yeay ini pengalaman yang tak dapat dilupakan..
Jom blog-walking laju-laju..

1 comment:

  1. AKAK bila pulak nak ada ank sedirik?heheheheheh :D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi