Sunday, 13 July 2014

15 Ramadhan 1435H

Assalamualaikum......
Pejam celik pejam celik dah masuk 15 Ramadhan..
Syukur alhamdulillah :') Cepatnya masa berlalu..
wia dah berkesempatan berbuka puasa dengan keluarga 
tok sebelah ayah dan juga dengan keluarga tok sebelah mak. 

Berbuka dengan mak saudara, ayah sedara dan sepupu sepapat
secara beramai-ramai..Hikss. Memang meriah..
Berbuka puasa di kampung la seronok.
Tradisi kami setiap tahun walaupun tak semua ada..
tapi tetap kami lakukan dengan sempurna...


Wia baru perasan yang dah lama wia tak update belog.
Letih berpuasa ke letih bekerja ke cemana tak tahu laa
Mungkin perubahan masa buat kita jarang berblogging. Ampun >___<

walhal dengan berblogging buat kita dapat release tension..ngee :'D
Amacam puasa korangg setakat ni? Best tak?
Banyak ber-iftar di luar atau selalu di rumah saja..Hehe

Dah buat persiapan raya? Shopping?
Ok dah masuk pertengahan Ramadhan tipulah kalau tak ada sikit pun buat persiapan
nak raya kan? Rata-rata orang dok cari tema warna baju raya tahun ni..
dan warna tema baju raya weouls satu famili ialah PURPLE!

Seronok pulak rasa nak bagi merasai tahun pertama bagi duit raya kat adik-adik..
Al-maklum ler kak dia ni belum kahwin dan juga baru berduet sikit ;p
dan In Shaa Allah tak sempat nak buat biskut raya berbalang-balang..
tapi teringin buat cupcake je kot..Haha

[sampul+raya.jpg]

Okey dengan ini wia nak ucapkan selamat menjalani
 ibadah puasa buat muslimin muslimat semua ye..
Nampak tak wia semangat kaler ungu tahun ni.. ;)
Jarang weouls bertema ..Hehe..Yang penting
 moga ibadah kita semua diterima Allah taala'
amin ya rabbal alamin...Mudah-mudahan..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi