Friday, 4 July 2014

Pertama kali BerkurSus ;)

Assalamualaikum....
Syukur alhamdulillah, selesai sudah kursus kump.3 di Alor Star
selama 3 hari 2 malam. Legaa sangat tak payah fikir dah..Hikss
Walaupun berkursus di bulan puasa, syukur sangat Allah permudahkan..
kumpulan 1 dan 2 dah buat sebelum bulan puasa..

Penginapan dan makanan berbuka dan bersahur jugak disediakan..
Ni kursus bukan macam pi kem..Dalam bilik asrama siap ada tv lagi..Hikss
wifi free..Kalau kita fikir positif semuanya jadi positif..In Shaa Allah




Lauk berbuka dalam 2 Hari desana..
Nasi putih dan lauk pauk ..Kuih muih dan buah..
Hari berikutnya nasi minyak, dalca dan ayam masak merah ;)
Tengok la portion pun dah tau kenyang kan ;p


Area kaunter asrama..Cantik kan :')

Dan akhirnya gambar beramai-ramai...
walaupun tak semua..tapi weouls happy..ngee :'D
ada anak dara dan mak dara..Haha
Mana yang sempat je bergambar..
yang lain dah gegas balik kot...

Zaman sekarang tak syok la kalau tak bergambar kenang kenangan..
Ok walaupun letih tahan mengantok bagai di bulan puasa..
tapi yang penting kami dah hadiri kursus..
Mudah-mudahan dapat rezeki tetap lepas ni..
Berkat doa bulan Ramadhan..Ameen ya rabb :')

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi