Friday, 26 December 2014

Majlis Tunang | Khomsah

Assalamualaikum...
dah musim kot, wia ambik seri aura kawan-kawan
ada yang tunang, ada yang nikah..ada yang kawin..
kali ni wia nak sharing gambar tunang member zaman sekolah..
seorang demi seorang bertukar status
menjadi darah manis dan tunangan orang :)

sebenarnya majlis ni ringkas.
tiada pelamin..tiada si teruna datang bersama rombongan
baju yang simple..mekap sendiri..
tudung yang ringkas dan comel, bawal kanggaroo je
tapi Khomsah tetap cantik  ^____^

Cincin risik dan cincin tunang...
Manis di jari si pemilik..

Manis bersimpuh bersama hantaran...Comel ;)

Khomsah sangat slim kurus..Jeles :P

Kami duduk satu barisan meja dalam kelas 5 Jauhar 
masa zaman di bangku kelas dedulu..Hikss


Majlis yang sungguh sederhana..wia suka tengok,,
Balik kerja setengah hari terus langsung pi rumah Khomsah.,
Masa tu hujan renyai-renyai...
Majlis bermula 3 petang dan berkahir pukul 4.30 petang..
Cepat kan..Dan dijamu dengan mi kari yang sangat sedapp!
alhamdulillah..wia suka majlis simple macam ni ;)

Selamat bertunang member..
Tak sabar nak tengok uOls berdua naik pelamin pulak.
Opss lupa nak bagitau yang tunang Khomsah 
adalah classmate weouls jugak dulu iaitu Amir..
panjang jodoh mereka dari zaman sekolah dulu ..
wia heppi untuk mereka dan member yang lain..
🌸🌸🌸

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi