Saturday, 31 January 2015

Ice Cream Cake's HomeMade


Assalamualaikum...
Kadang-kadang best kerja dengan orang ramai..
Cuma kadang-kadang stress bila banyak kerja
dalam satu-satu masa ;)

Seronok sebenarnya juga bila orang belanja makan
Nak nak makan kek yang sedap!
Pertama kali makan kek aiskrim..
Itupun kecik je..Itu pun payah nak habiskan sebab kek aiskrim tu sejuk
dan mencair dalam mulut pabila dimakan
Memang hati pun cair dengan kek aiskrim homemade ni..

Seronok tengok orang yang pandai buat kek ni..
Nak tau dia belajar dari Youtube je katanya..
Memang berbakat lah..Kreatif pulak tu ..Hikhik
yang bestnya weols satu ofis dapat rasa..







 

Teruja tau pagi-pagi dapat kek yang sweets!
Macam tau tau je wia suka dan gemar sangat kek..
Memang nikmat breakfast dengan kek ni..
Lepas tu rasa rasberry pun homemade jugak..
Sedapp ya rabbi ^_____^

Hati bunga-bunga dapat makan kek..
Boleh sharing dengan rakan-rakan yang lain jugak
Pandai buat kek ni boleh buat bisnes.Pecaya lah..
Memang ala Baskin Robins kek tau..
Bezanya yang tu manis..yang homemade ni kurang manis...
:)

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi