Monday, 5 August 2013

Mood Raya Kian Terasa ^______^

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
pantasnya masa berlalu..pejam celik pejam celik
tinggahl lagi dua hari Ramadhan akan tinggalkan kita semua...
sekolah tempat wia kerja pn dah mula bercuti bermula esok
tapi wia masih kena kerja hingga Rabu ni..Nasib setengah hari ..HikSs

Seronoknya cuti kan?
Boleh rehat puas-puas. tapi esok pegi 
kerja pun dah tak banyak kerja 
kena buat. Mungkin sempat lagi berblogging
dan chit chat di FB, wasSap dengan 
besties dan Line dengan tersayangg.

Instagram pun sempat sambil dok tweet-tweet..
pendek kata memang dah tak rasa mood kerja secara konsisten
mood raya dah tiba..Haha

Esok wia gilir-gilir masuk ofis.
4 jam sesi pagi..4 jam sesi petang ;)
Best sangat! Sebelum tu sampai ja ofis pagi tadi
ada berita baik pasal gaji. Cuma kena settle sikit pasal KWSP..
Harap esok dipermudahkan urusan..amin ^______^
tengah dok menaip blog...adik-adik tengah main mercun dan 
meriah sangat kat luar rumah walaupun dah malam.
kedengaran lagu raya berkumandang di tv dan henfon..

Memang terasa nak raya..Macam tak pecaya
lagi dua hari...Hikhik. Besstt dalam masa yang sama sedih juga
Ramadhan dah kian labuhkan tirai...
eh tetiba teringin nak main bunga api cam dedulu ;)

tat nenas versi Dawia ;)

Samperit turun temurun dari tok

Cornflakes Madu by me :)
Mood raya semakin memuncak..Haha..
Seronok sangat suasana sekarang nie...
Selamat beribadah semua..Biar semuanya sederhana..
In Shaa Allah..selamat :')

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi