Thursday, 5 February 2015

Baby dan Jiwa :)

Assalamualaikum...
Bestnya bau baby...Wangi..
Berkesempatan dapat cium peluk pegang
 main dengan anak buah bestfriend pun jadik la ye
semua sebab auntie wia engkorang ni belum lagi kawin..
Nanti dah kawin auntie kasi korang bestfriend double teruss.
kembar seiras yang comel dan sihat sempurna..
in Shaa Allah . amin :) moga makbul!

Ada hikmah, ada rezeki..
ada la rezeki anak kembar lepas kawin..
Doakan auntie engkorang ye baby wafi dan baby adam..
dan pembaca blogger sekalian.
Yang penting yakin dan kawin dulu kan?





Gelagat tu comei sangat! Auntie percaya dengan perancangan Nya..
moga dipermudahkan urusan penyatuan kelak..
Malam-malam rindu nak main dgn adam dan wafi...haishhh
kena cepat kawin ni. Simptom umur 20-an ;P

**Bestnya tengok Yana Samsudin dan Hanis Zalikha dah nak kawin ..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi