Friday, 20 December 2013

Biskut Lidah Kucing Pelangi ;)

Assalamualaikum....
Salam Jumaat buat muslimin dan muslimat....
Sebenarnya dah lama teringin nak makan biskut nih...
Comel pun comel..Hehe

Dek kerana teringin tahap mengidam..
wia order dengan seorang kakak ni yang ambik order cookies
are rumah wia jugak. So alhamdulillah esoknya boleh pick up.
yeay! semangat dalam hujan pun pegi ambik uOls..
dah laa masa tu naik moto ja...
Basah kuyup ambik biskut kaler warna warni ni tau..

Harga pun tak mahal..
Berbaloi laa..40 keping RM21.00..
Rasanya..Memang sedap..Rangup dan tak manis..
Just nice untuk dijadikan cookies feveret! teehee..
adik-adik wia pun suka...Sedapp!
Rasa butter yang rangup..Sebab ia nipis dan mudah di ngap..


Warna warni sangat kan..Sedapp :'D


Nipis dab rangup..Muka eksited basah kuyup dapat rasa biskut rainbow..Hikss


Cumanya..mak dan ayah cakap sedap dah sedap..
cuma pewarna terang dan pekat sangat...
tak elok untuk buah pinggang kata mak ayah wia...
duaa-dua cakap sedapp tapi pewarna terang terus kena hati-hati lepas ni..

Walaupun biskut ni tak manis macam cookies yang lain..
tapi pewarna yang terang..terus rasa down nak repeat order.
Mungkin lepas ni kena order warna pastel kaler..
yakni warna yang tak terang seperti kaler diatas.
Pendek kata sesuai untuk dijadikan hantaran mahupun biskut raya.
Peace!! Selamat berblogging semua...
lepas ni nak try Pavlova pulaks..Hehe

Homemade Cake Cookies And Whatever Kue Lidah Kucing Rainbow

5 comments:

  1. cantik gilaaa. warna dia ohsem. haritu mmbe penah buat..mmg sedap (:

    ReplyDelete
  2. warna dia ohsem. mmg sedap.. ritu mmbe ade buat..hehe

    ReplyDelete
  3. Singgah blog kejap...

    ReplyDelete
  4. Singgah blog kejap..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi