Wednesday, 11 December 2013

Bukit Merah Laketown Resort Part 1

Assalamualaikum.....
Okey wia nak sambung entri lepas.
Sebenarnya weekend lepas wia pegi holiday dengan famili
sebelah ayah seperti selalu. Aktiviti tahunan keluarga katanya.
Bercuti sama-sama. Kali ni ke Bukit Merah Laketown Resort. Hee

Sampai-sampai sana. Malam tu seperti biasa lagi..
ayah belanja makan malam. Ikan siakap stim jadi pilihan..
Besar ikan siakap ni uOls. Boleh makan 6 orang dewasa..Kenyangg..
tengok sebelum dan selepas gambar di bawah.
Memang nampak sangat licin dan sedap. Nak nak tengah lapar..Hikss

Sebelum...
Selepas...licin :'D
Malanyan habiskan masa mengonlinekan diri di lobi..
Esoknya hari di tunggu-tunggu..
Mandi manda di Waterpark..yeay!

Sepupu... ^_^
adik dan sepupu ;)
mak, kat belakang terselit. dlm gambar.wia dan ayah..Hooray! :p
Mak join mandi kali ni..Comel mak saya! :')
Bestt..tapi tak sama rasanya macam dedulu ;)
Masuk kali ni dah 6 kali mai ke Bukit Merah untuk reakreasi.
bersama keluarga tercinta..Cuma kali ni dah lama jugak tak kesini..
Akhirnya..dah tak rasa macam kanak-kanak ribena dahulu kala :P

Bersambung...........

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi