Thursday, 19 December 2013

Ofismate 6 Bulan ...

Assalamualaikum semua....
Ok entri kali ni wia nak memperkenalkan ofismate
wia selama wia bekerja....
hari-hari last kerja selama 6 bulan baru sempat snap-snap gambar...
teremosi sikit masa tu..walaupun senyuman sentiasa terukir di wajah...


 Gambar kiri wia dan kak yana dan kanan wia
bersama kak ziera yang ohsem dan memahami..
Dua-dua ibu ber-anak satu..Hehe


Gambar kiri ni pula wia bersama kak Normah
 (walaupun patutnya wia patut panggil makcik) Hiks
dan kanan wia bersama syeda. Sudah berkawin . Muda setahun dari wia..


Banyak gambar selfie yang diambik buat kenang-kenangan.
Cukuplah tempek dua keping dulu  tanda ingatan hati masih desana...
kalau diberi peluang nak lagi kerja disana walaupun jauh dari rumah sikit..
30 minit jugak perjalanan kalau tak rempit..Haha

Ok sekian dahulu entru kali nie...
dah menaip ni rasa idea membuak-buak pulak.
Banyak lagi nak cerita tapi nanti-nantilah...Hikss
Selamat berblogging semua....
psst Gudluck untuk adik-adik yang ambik keputusan PMR hari ni..
In Shaa Allah last kan PMR tahun nie..tahun depan dah lain pulak..
:)

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi