Friday, 7 February 2014

Lappy Rosak --"

Assalamualaikum semua blogger..... 
Phew... Lamanya wia tak update belog nie..
Agak seminggu jugak la tak ada entri baru.
Rindu sangat nak menaip :'(

Sebenarnya lappy wia merajuk.
Sebab tu la tak boleh nak update laju-laju
kawan kawin bertubi-tubi CNY lepas..
tak dapat nak masukkan gambar lagi sebab ini pun
wia update kat notebook 1 Malaysia adik.
Berguna juga saat-saat macam ni, syukur alhamdulillah :)

Dapat juga wia menaip kat belog kesayangan yang bersawang.
Trafik pun dah susut agaknya..Kesian Nuffnang...
tapi malam ni dah rindu sesangat dah sebab tu rasa nak
update laju-laju petang Jumaat yang indah ni..

Cepatnya masa sekarang nie. wia masih yang sama.
acah acah macam menteri baru balik dari luar negara ja gamaknya.
walhal tak update seminggu je pun.
wia blogger tegar uOls, sekali tak update rasa alahai..
kesian belog tak ber-update. Sampai ayah pun perasan la
anaknya tak dapat update belog. Terharu sangat ayah memahami hobi
anaknya yang sorang nie..tsk tsk..

Sebenarnya lappy biru tu dah 4 tahun lebih berjasa dengan wia.
Mana taknya dari zaman Diploma lagi..
Jadi dah agak lama tak peduli dia..Merajuk juga akhirnya. Heheh
so minggu depan baru nak repair..Atas sebab-sebab tertentu..

So mari memujuk diri dengan gambar-gambar dibawah :')

Sumber gambar hiasan : Google

Maggi Kari...

Tengok gambar terus terliur kan?
Slurrppppp...lapar teruih..
Jadi cenggini la jawabnya memujuk hati..Adeh :')
Slmt berblogging semua...Ceria-ceria selalu..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi