Friday, 11 April 2014

Musim Menicah...Yeayy!!

Assalamualaikum semua.....
Rindunya nak berblog..phew ..Hehe
Maklum la sibuk masuk bertugas di sekolah
selama seminggu ni uoOls di sekolah lama..Rezeki, alhamdulillah..

Cepat masa tup tup bulan April dah nak masuk pertengahan..
Rindu sangat nak sharing macam-macam...
Buka blog, time nak menaip..idea terus mencanak..
tapi bila otak dan badan letih teruss masuk draft..Hikss

Sekarang musim buah termasuk pelam dan buah kundang..
Memang berlambak-lambak dijual di pasar malam kn..
tapi wia beruntung sebab kedua-dua tok (nenek) wia
bagi mempelam epal dan mempelam jenis telur seperti gambar dibawah
tanda ingat cucu nya yang masih anak dara ni
minat sangat menicah atau colek buah ;)





Kalau buah kundang wia suka makan sekali kicap...nyums..
nikmatnya masam masin manis...
Siapa yang suka menicah mesti tau rasanya macam mana ..Hehe
Selalunya anak nak muda yang tahan makan masam- masam macam ni..


Siapa suka menicah juga..Angkat tangan!! yeay...hehe
Salam Jumuah buat semua muslimin muslimat..
Selamat berblogging..Maaf lama tak menaip...
Lepas ni nak aktif balik..fuhh..fuhh..

3 comments:

  1. besttt nyeee. teliurr. hehe

    ReplyDelete
  2. memang dah terliur ni XD

    ReplyDelete
  3. buah kundang baru jer lepas makan..pelam epal tu..alahaiii..meleleh air liur..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi