Tuesday, 15 November 2016

Perlu ke Buaian untuk tidurkan Baby?

Assalamualaikum.
Sejak menjadi mama nie, ramai yang tegur berat badan wieya turun.
yeay wieya dah kurus. Belum timbang lagi berat sekarang berapa..hikhik
Ok entri kali ini nak berkongsi pendapat tentang penggunaan buaian
untuk anak. Perlu atau tidak?

Ikutkan kami suami isteri tak nak ajar anak tidur buaian.
memandangkan baby kami baru sebulan lebih memang mudah lagi nak tidurkan dia.
tapi bagi orang tua-tua dan orang Melayu kita, buaian tu dah memang sinonim bila
anak anak kecik. Bagi mereka mudah nak buat kerja..dan anak tidur lama.
so setakat ni wieya memang nekad tak nak ajar anak tidur dalam buaian.
Image result for buaian baby
So wieya perhatikan lama dah blogger tegar Irine yang tak penah nampak buaian pun
semasa tidurkan anak-anaknya, Jadi tergerak hati nak tanya dalam instagram.
Soalan wieya dibalas dak Irine Nadia ;) hehe..
memang dok tunggu je jawapan nya..
Image result for buaian baby
Memang betul la tekaan wieya..Sekarang risikonya 
kita kena susah sikit, dan bersabar..
Harapnya berjaya lah kami suami isteri tidurkan anak kami baby Fariz Amsyar
tanpa buaian sampai besar nanti ;) amin.
Doakan ye..In Shaa Allah boleh. Semua ibu bapa nak terbaik untuk anak mereka.

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi