Wednesday, 20 January 2010

ღ Bufday MohaMad Zulfadli Yang Ke-14 ღ

♥teriStimewa buat adik lelakiKu Zulfadli..




memandangkan kita berjauhan..kak wiyah nak ucapkan "selamat hari Lahir eL (panggilan nickname utkku adikku fadly)..moga panjang umur dimurahkan rezeKi:) dan sentiAsa dalam rahmatnye henDaknye..inSyaALLAH~
belajar2 rajin2 sb sekarang dah tingkatan duo..sbnye pejam celik pejam celik dah masuk form 3 utk pMr..musti buat bersunggu-sungguh cam akk die..*support diri*
MySpace
(tanpe sedar air mata bergenang di kolam mata,,eh asal ku sedih lak nie~~)

hmm~teringat pulak kmpg halaman bebila time sambut bufday saper2 musti
ayah belikan kek krim xkira la..besar ke kecik tapi mmg besh !! arghh apekah?
kerinduan pade keluarga sedang melanda diriKu..:( tapi memandangkan baru seminggu aku berpisah utk sem nie..aku gagahkan jua..nak xnk clas dah bermula 3 hari yang lepas tapi cam besa lar minggu petama sem susah lar penSyarah nak mula kuliah dan ajaran dia..huu*

berbalik pade bufday fadli..~
aku nak citer la pasal adik aku sorang nie..
-dia bernama penuh Mohamad Zulfadli Bin Zakaria
-suKa main bOla..
-favouRite makanan dia ayam goreng+ naSi pattaya+telur goreng+keropok ikan!
hari2 maSak ayam saje pun dah xpe dah janji ada ayam dan sewaktu dengannya..
-tapi bebile satu hal nie jer boleh buat dia hilang selera makan iaitu ikan! haha:D yang heran jgk dalam xmakan ikan tapi biler ada stok keropok ikan..nahh..~ setiap hari goreng xpayah mintak aku gorngkan pun boleh..heran..heran..pelikkan adik aku sorang nie..;)
nak tau seperkara ade ke dia cakap dia lebih pandai goreng keropok dari aku..hampeh*
sebabnye dia cakap kalau aku goreng berminyak sangat la keropok tue..hangit la..
MySpace
(adus..menci aku! dgn nade menyampah..:p)

xtau ler rinie depa sambut bufday pali ke x?..haha nick name dia dgn kengkawan dia..pelik2 kan..tapi ayah aku syg giler kat dia..maklumlah anak kesayangan..
chops* bukan cemburu ek tapi geram..yela kadang2 dia buat salah ayah buat dekk je..tanpa beri dia hukuman..
selamat uLangtahun adikku aka el aka pali..!
ceria2 selalu~

MySpace
waa..nak makan kek strawberry + kek coklat krim vanila..wawa!!



0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi