Wednesday 20 January 2010

ღ Mende bende comei yang aku SuKa ღ

ngee~
selamat petang geng blogger sumer..
arinie dan dari malam tadi lagi sebenarnye aku da dapat mende comei yang aku cari tapi sume xboleh..
citenye camnie..aku dok ostel tinggal 6orang 1 umah..jadi lepas diner kiteorang borak2 la ramai2..actually* prempuan suke gosip2..jgn jeles budak lelaki:p
yela sambil makan buah dan keropok..aku belek lar nset housemate baru aku nie name dia shahida..tapi panggil dia shy~ tapi bukan malu tau..aku xtau mne dia dptnickname tue..tapi nie sume xpnting sebbnye..bebila aku tgk nset xpress musix jenis slide warna biru dia..aku terpandang lar theme dia yang comei lote tue..hehe~ape lagi dgn muka xmalu mememehkan diri utk mintak theme girly dia utk bluetooth ke hnset aku..haha:D buruk punya perangai!

yang bestnyer shy bagi aku bluetooth ngan nset dier..ahksz~cepat2 aku g ambik hanset aku kat bilik ngan senyum melebar panjang walau hati getar..huh!
(teruja tahap gaban la ku..!)
terus je aku on bluetooth connection aku dgn hati debar2 xdapat masuk dalam nset aku lagi..mane tau kan nset xdapat support.Tapi bebila satu theme selamat sampai ke dalam nset aku..aku pun try la..haha:D tau aper jadi??......
jeng3~
boleh!!! melompat2 la aku cam kucing dapat bulu kambing..haha:p hanya aku je yang tau sb diorang sume xtau keterujaan aku time tuh* ape lagi segala theme comei yang ader kat nset shy semua aku transper ke nset aku tue..;) yang comei2 dan menawan di hati..percaya la..macam xpercaya aku leh gna theme tue..
*serius aku rasa gembira malam tadi*
warna dia..corak n desing comei2 tue buat hatiku terpaut dgn gerakan yang mmg maniS!!..makan dalam la..aku xtau knp aku suka bnda2 yang comei skrang..;)
orang xtau tpi aku minat habis..korang jgn la cakap ape2 pasal aku yang jauh xtau bende mende alah nie..yela..bukannye aku xpenah download..tapi haram..hampeh* Rm5 aku melayang bila aku topup sim card maXis si fadly..tapi yang aku dapat gambar yang xboleh bergerak dan themenya yang xboleh di support oleh nset xpressmusix merahku..so,,pencarian telah berakhir malam tadi..baru aku tau..rupenya theme ad yang boleh di send..hua3..ksiannye kat aku yang baru belajar nie..kua3..tapi aku peduli hape..janji aku tetap dapat satu plajaran baru dalam setiap hari..



0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi