Saturday, 23 January 2010

ღ.. HaRi JuMaat YanG Indah..ღ


seMestinya seperti biAsa aku paling suka hari jumaat sb hari nie adalah hari penghulu segala hari♥..tapi bagi sem nie aku da clas ari jumaat berbanding taun lps xde langsung..huhu~ cam biAsa bebila aku tgk rumet aku xbangun lagi dalam hati malas jugak nak g clas..tapi nasib clas start pkul 10.30pAgi..tapi bila fikir2 balik nawaitu aku datang ke unisel (Universiti Industri Selangor) kat Batang berjuntai selangor nie..pesan kedua ibu bapaku,,sahabat handai dan Si dia yang xputus2 bagi semangat kat aku..
MySpace
ingin menggapai segulung ijazah buat hadiah gemilang dari aku buat ibu bapa tercinta Encik Zakaria Abd Rahman & Puan Paridah Salleh

nie la ayah dan mak ku tersayang dunia akhirat*


juga buat org2 yang aku sayang..hehe:p pembetulan gambar kat atas blur ckit sb gambar mak ayah aku tue aku snap kat kamera,,tralala..................hehe
MySpace
arini aku ada dua clas..cam pack jgk tapi blh lagi la bernafas..ngee ^^ tapi smpat lagi buka blog untuk santapan minda dan luahan hati..miahahaha..sbnarnya mende2 yang suke ku buat bila hari jumaat..malamnye baca suratul yassin..:)pagi,,ketip kuku..tgahari tgk kuthbah kat tb xpun dgr kat radio..dgr nasyid pun besh jgk..tralalala~penghawa telinga yang indah dgn kalimah2 shahdu..menyebuat kalimah suci al-quranur karim..tapi xramai kumpulan2 nasyid zaman skrg..sob..sob
MySpace
..sedih jgk rasanye..tambah2 bila vokalis rabbani yang terkenal dgn kelunakan suaranya mengalun kalimah suci mmg cukup indah dan satu kehilangan besar buat peminat nasyid cam aku nie..
♥ tapi bebila waktu ptg aku suka tgk al-kuliyyah kalau da kat umah ler..tpi dah kat ostel nie..dok rest je lar..xpun minggu nie aku da clas cam arini..jadi,,aku kna la bertungkus lumus mengejar waktu spya aku masuk clas tepat pada masanya..agak lame gak lar tggu pensyrah datang sb clas stat pukul 2 ptg..kan Encik Ikram yang ajar aku principle management pun laki..jadi lambat lar dia masuk dalam lbih kurang setengah jam gak lar baru dia masuk.time tue budak laki baru datang sorang..ksian tersipu2 di bila dia disakat budak perempuan..tapi xtau knpa bila hari jumaat..jiwa kau msti rasa tenang..bahagia dan lapang..teringat kata2 ustazah aku bila aku dibangku sekolah 5 tahun lpas..kire cam imbas kembali lar..ustazah cakap terjadinya hari kiamat cuma hari istimewa nie..




0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi