Thursday, 12 May 2016

Butik Baju Resepsi Pilihan ❤

Assalamualaikum..
Banyak lagi entri mengenai wedding wieya dan hubby
nak stori..Harap uols suka ;)
Sebab wieya suka sangat pasal wedding walaupun sekarang dah genap 
5 bulan berkahwin. Syukur alhamdulillah 

Alkisahnya wieya memang awal-awal dah berkenan dengan butik ni.
Nampak mewah dan lain dari yang lain.
Sememangnya dari baju tunang wieya dah selesa buat kat butik Melayu camni.
Owner pun muslimah. Namanya Kak Ida ;)
Friendly sangat tau. Dia sangat memahami citarasa wieya.
dan untuk baju resepsi buat memang wieya nak buat di butik ini.

Nama butik ni ialah D'teruna Dara Wedding & Decor
 yang terletak di Kilang Lama, Kulim.
Tak jauh pun dari rumah. Wieya tak ambik pakej pelamin katsini.
Cuma selesa buat baju je ^___^ hehe
Kalau dulu sorang-sorang bincang pasal baju tunang tapi
hari ni wieya datang dengan incik tunang untuk bincang
pasal baju resepsi sebelah wieya..Weouls pegi 3 bulan awal.
Kalau ikutkan macam tak sempat je kan. Tapi alhamdulilah Kak Ida terima..



Rambang mata uOls..Semua warna ada.
Yang bestnya kat butik ni banyak baju warna pastel
Sape yang suka pastel dan vintage boleh la datang ke butik ni terutama
untuk bride to be di sebelah utara, Pasti puas hati 


Lepas bincang-bincang warna dan style baju.
weouls balik. Tunggu sambungan entri ni ek ;)
Pasal baju dan details. hehe
 Masa ni tengah berdarah manis. 
wieya dan encik tunang..Sekarang dah bergelar suami.
Alhamdulillah...tunggu next entri ya..tata..

4 comments:

  1. Woaaah.. kemas kedai depa nooooo.....

    ReplyDelete
  2. kemas dan cantik @Semuthitam ;)

    ReplyDelete
  3. Wahhh. Boleh ke sini nanti. Dekat juga dengan rumah ^_^

    ReplyDelete
  4. Pegi la @Nur sabrina.. memang berbaloi-baloi ..hehe

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi