Tuesday, 31 May 2016

Happy 8th AnniverSary Love ❤

Assalamualaikum..
Cepatnya masa kita dah dipenghujung Mei..
Alhamdulillah semalam 30 Mei genap 8 tahun wieya dan encik husband
menyulam cinta. Lama jugak tuu..Syukur atas nikmatNya.
Jadi weouls celebrate awal-awal. Sabtu baru-baru ni ;)

Kebetulan wieya pun dah kembali berselera selepas alah..
Akhirnya baby dapat makan Kenny Rogers. Mamanya so happy..Hikss
Melantak dating berdua di Kenny Roger's Ipoh Parade.


Menu nya yang lazat ;)

Salad sayurnya memang superb sedap..

Wieya suka sup cendawan tuu...Habis dua mangkuk wieya sorang je makan ;p
Sedap dari Pizza Hut. Nomnomnom
Tak Kenny Roger's la kalau tak ada muffin Homemade ni kan? =)
Wieya pilih perisa vanila dan encik suami pilih perisa coklat ..nyums


Apalagi weouls suami isteri pun makan dengan happynya!
Maklumlah masa tu memang tengah lapar pun uOlss..
Dapat makan sedap-sedap..Memang licin la makan..
Wieya rasa wieya la yang makan paling banyak. Portion nya boleh tahan banyak
tapi wieya boleh habiskan uOls.. Memang puas hati. Hee


Jalan- jalan mall sekejap lepas perut kenyang,.
Theme : Red + yellow ;)

Happy AnniverSary Love, Abang.....
30 Mei 2008 - 30 Mei 2016 
Selamat berkasih sayang hingga ke Syurga..
Lama kami bercinta, 7 tahun menyulam kasih, 
dan tahun ni dah bersama. Bahagia itu biar kita yang rasa. Amin.


2 comments:

  1. happy anniversry sis n husband :) sedapnya makanan.. jadi lapar tgk huhuh... smga bahagia hingga ke jannah.. jom singgah blog sy hihih

    ReplyDelete
  2. terima kasih @dena darwisy :)
    alhamdulillah memang sedap..
    amin terima kasih atas doanya ye... In Shaa Allah sis singgah..hehe

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi