Monday 28 June 2010

ღ..Kerinduuan Yang Tak Sudah,,ღ

Salam semua blogger,,reader yang kiut miut..alhamdulillah aku dah masuk sem baru jadi lama la tak hapdate blog nie..tapi sikit-sikit aku hapdate jugak.hehe..mana boleh tak up to date langsung..rindu la katakan.haha :p

Jadi aku dah masuk U sem nie dalam hari sabtu yang lepas..penat sangat sampai demam sakit pale habes.Tu yang lama tak hapdate..Tapi dalam hati hanya tuhan yang tahu perasaan membuak-buak nak menaip kat dalam blog nie..hehe .

Jadi bila dah sampai Unisel yang jauh terceruk di Kuala Selangor nih..alhamdulillah dah banyak yang berubah walau aku hanya cuti sem hari tu cuma sebulan lebeh je.Yang bestnye banyak perubahan yang +ve gittu!

Alhamdulilllah..syukur rasanya dengan nimat yang ada..tapi tipu la disebalik  nikmat mestila ada azab-azabnya jugak..huhu .1st yang aku rasa sedeh meh sebab dah lama cuti..rindu sama kelurga tercinta..adek comel. dah xmao sedeh-sedeh tapi apaepun tetap hari-haari call dan sms.


aku yang keRINDUan*

Tapi yang bestnya jugak kampus aku dah banyak berubah sejak-sejak budak kos bio dah pindah sini..kira better la dari sebelum nih.kafe pun dah maju..(nape??sebelum ni tak maju ke?)...tak la..mungkin sebab sebelum ni makan makanan mamak tapi sekarang daah upgrade ada masakan ala-ala kampung..wewittt! besh habis ! thumb ;)

Banyak cite nak kongsi katsini tapi hari ni dah start sem baru..<3 jadual pun dah tengok..agak2 padat agak2 senggang..tapi nmpaknya ada masa jugak la nak hapdate blog nnt..sebabnya banyka cite dah jadi pekasam nih..hahaha:p 

Kerinduuan suasana rumah tetap terasa walau apapun yang terjadi.. Serius tak tipu! huhu terutama mak yang aku suka sembang2 sampai xdak rahsia..pada ayah yang setiap hari aku picit kakinya..pada nana yang kuat gaduh ngan aku sebab makanan..haha.dan pada Fadli yang suka sakat aku dan pada si kecik badrul yang comei2 nakal;) sob..sob..RINDUnya.....

Tapi InsyaALLAH..sem ni lebih baik dari sem-sem yang lepas..aku bersyukur sangat..tambah-tambah dapat roomate yang suka pinky habes..manja pulak tu..aku rasa mmg ok sangat la..masuk dengan aku yang pinky purple..^^ tak sampai semuanya pink ok..dari secomel pink sampai la ke pekakas toilet pun pink..bila masuk bila je..ceria dan lembut je aku rasa cam bidadari gittu!..ops trlebeh suda..hehe..ok,,dah cukup la n3 aaku kali nie..sebabnya banyak lagi yang aku nak cerita..;)

Apepun yang penting hidup mesti diteruskan..senyumlah selalu untuk penawar hati dan keceriaan berpanjangan..InsyaALLAH~
nota buat tersayang-->si dear makin suppoerting & loVing..<3
i loikeee!..Salam Manis Semua ^^

--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi