Thursday 24 June 2010

ღ..Setelah seKian Lama..ღ

Salam semua blogger..alkhamdulillah setelah sekian lamanya tak taip blog nih..sebab pertama sibuk bercuti dan yang kedua,sibuk berperang dan yang ketiga..mista pc kat umah pulak rosak monitornya..huhu .lama xon9 rasa cam meriah rasanya hidup ni.Tapi semalam dah ok dah bila ayah dah tukar monitor pc baru..yippy! leh on9 puas-puas balik .

Nak taip n3 panjang-panjang semula.Gian kot dah lama kata orang..bak kata otai blogger ,pendek kata dah bersawang blog sebab tuan empunya tak jenguk2..hehe .wawa terujanya nak cerita itu dan ini tapi ada jugak cite sedeh sebab lusa dah nak kena balik U dah..huhu~

Dah sebulan cuti sem kat umah ada 1 percutian yang tinggalkan 1001 kenagan buat aku dan famili..nak tau apa..mmg pengalaman yang 1st time aku  rasa dalam seumur hidup iaitu bercuti semalam dia atas lautan samudera yang luas terbentang di Peral Island..bangga !ups..tak mau tambah dosa..(^^,)

O'lala~ rakyat Malaysia..tabikk!


gambar nih masa time balik..muka pun dah pucat tak cukup tido O.o

nie gambar intro ke gambar ending aku pun tak pasti tapi ..banyak gambar kalau nak tempek kat dalam n3 nih tak cukup dan tak muat 2 hari 2 malam upload..jadi aku upload dalam buku wajah aka facebook je untuk tatapan kenang-kenangan rindu time waktu2 yang dah berlalusebabnya jgak tak mau letak banyak2 gambar dalam blog sebab muke tak comei..tapi chubby gittu!

nak cerita lebeh panjang tunggu lagi n3 yang akan datang akan lebeh detail~
banyak kengan pahit manis..baru lama yang berlaku..sekarang aku dah lama kene refresh otak untuk semua itu..hais! macam nak lupa semua pulak kan..hikhik .tapi pegi semalam je tapi dah merasai senua itu dengan redha dan tawakal.


Ok..sampai sini dulu n3 aku yang mungkin tak berperasaan selepas bertapa seminggu tak menaip..haha:p tipu berapa hari je pun..cuma mood sedeh sebab dah nak kena pisah ngan keluarga untuk sambung belaja untuk sem depan..T__T
◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈
nanti aku cite pengalaman naik "Kapal Mewah Star Pieces" ..;)
◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈

Salam Manis dari saya
--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi