Tuesday 29 June 2010

ღ..Selamat Pagi Selasa dan Semua =)..ღ

Salam dan selamat pagi reader dan follower blog kiut miut tersayang aku nie..Alhamdulillah hari ni tuhan panjangkan umur dan mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan hendaknya..amin*

Pagi nie sesi minggu pertama di sem baru..nak berkenal-kenalan dengan pensyarah baru,kawan baru(ada ke?) hahaha:p dan kelas baru,,huaa! hari ni mesti penat lagi meh..tapi nasib baik kalau tengok jadual yang keluar semalam,,sem ni nampak cam tak padat sangat tapi tak tau la kalau-kalau lepas ni berubah pulak..apa-apa leh jadi..huhu* tapi yang penting..aku kena mulakan hari-hari yang ceria macam iklan ribena tu..hehe =D

malam tadi mood tak baik sebab rasa nak bersendiri sebabnya au sukar nak baca fikiran lelaki..tapi kata kat buku wajah aku tu tak payah  baca..katanya scan je..lawak la akak tu..tak pasal2 aku geli hati pagi nie..^^
Mak malam tadi call sembang itu dan ini..serius aku rindu mak kat umah..ayah pulak sejak aku datang kampus ni..masih tak dengar suara..aku rindu ayah jugak..serius !~ dan sebenarnya aku rindu semua termasuk si dear..walaupun ada gado-gadoh . Hmm..tapi kata org biasa la kan org bercinta mesti la ada pasang surutnya kan..aku taknak fikir sangat la.Nak tumpu pada study dulu..u pointer..dan banyak lagi kena fikir..bukan aku kata si dear tak penting.tapi dear mesti faham situasi aku..i hOpe~

Taop punya taip..waktu cepat berlalu..au nak pegi bersiap g cari kelas dan kenal-kenalan dengan lecturer pagi nih..So nak rushing la..Apepun sempat jugak aku ngap roti sandwich peanut butter aku tu..ngee;) dan dengarnya malam tadi buat sandwich sardin..sedappnya . teringin nak rasa..tapi..hmm O.o
Eh..eh sampai sini dulu i punya n3 ye..nnt free aku taip n taip lagi untukmenghapdate blog yang kiut miut ni.Salam Ceria semua dan selamat berblogging dan berblogwalking...^^ mulakan harimu dengan Bismillahirrohmanirrahim dan akhirinya dengan alhamdulillah..Moga2 kita sentiasa diBerkatiNya..aMin* insyaALLAH.............

Salam Manis,,
---;--'-{@
~Dawia HOneyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi