Wednesday, 30 June 2010

ღ..KonkluSi Flue..ღ

Salam semua reader dan blogger sekalian..kerajianan untuk on9 terbantut pabila badan tak sihat sejak beberapa hari di bumi Selangor..mungkin perubahan cuaca yang tak menentu buat badan aku jadi lemah untuk minggu pertama sem ni..

hari ni nak cite pasal badrul si comel yang mula dah ada fesbuk walaupun baru darjah dua...ngaa~ hahaha:p mana tak nya dari aku cuti hari tu lagi dia nak sangat ada akaun fesbuk dia sendiri., dan malam tadi dalam pukul 11 malam macm tu dia call dan bagitau yang dia dah tambah aku sebagai kawan..sronok nada suara dia dok suruh aku cari gambar dia..

Rupanya gambar dia ngn kawan sekolah masa sukan dulu.. waa!! itu yang dimaksudkan dia..hee =) ok aku nak promote fesbuk dia..tapi malasla dia budak lagi..sebab nnt dia nakal habes aku..hikhikhik.

Ok cite pasal kelas hari ni langsung free sebab lecturer da hal..dan alhamdulillah jugak sem ni tak la kelam kabut sangat dan tak padat cam sem lepas..syukur sesangat !!

sengaja mencari konklusi diri*

Diri ini rasa seperti sihat semula kalau tangkap gambar ..hahahah..tapi sebenarnya tengah demam selsema sekarang ni..huhu* tapi tak la teruk sangat..tapi kalau teruk kalau balik panas2..dok lak dalam penghawa dingin yang sentiasa dingin tahap beku..grrr..haha:p


Petang ni best jugak kalau dapat makan cupcake yang panas-panas..nyum nyum =) tapi sekarang ni aku tengah gigit-gigit asam prune yang dikeringkan beli kat festival Usahawan Islam kat kampus aku nih..dah ada 60 buah gerai dah kalau tak salah la..dah bermula 2 hari yang lepaas..segala bagaai barangan dari sekecik-kecik alam sampai la ke sebesar-besarnya..rambang mata den sebagai seorang remaja wanita..naluri nak sopink tu xleh tahan..huh! sabar je lah .perempuaan katanyaa .


Ok lah,sampai sini dulu n3 aku petang nih sebab mata dah ngantuk..sebab dari tadi dok on9..dan badan pun tak berapa sihat dan alhamdulillah cuacaa masih baik..kemungkinan petang ni hujan bersama-sama rasa dan persaan ni pada Si dear yg tengah membusykan diri dengan kejenya..apakah??

Sengaja mencari konklusi atau revolusi..ibarat lagu Bunkface..hmm..ntahlah.Apa yang boleh aku cakap..hidup bagai roda..kadang-kadang ia di atas dan kadang-kadang ia di bawah..Jadi selitkan pOsitif..senyum dan Ceria selalu..sob sob..konklusi flue dari pelbagai aspek perlu ditengok..di teleng dari dalam hati..penting dan muktamad ! ngee

Selamat Berblogging dan Berblogwalking reader dan blogger sekalian
Salam Manis dari Cik Empunya Blog =D

---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi