Friday, 5 July 2013

BE datang lagi...Alhamdulillah! :)

Assalamualaikum dan Salam Jumaat buat semua...
dah lama rasanya tak hapdate pasal Nuffnang...Hiks
alhamdulillah bukan akaun Nuff terus senyum tak sudah..
alhamdulillah 6BE tengah menari-nari dalam blog..

Moga bertambah earning berblongging selama ni..
sempat untuk simpan dalam tabung kawin..upss.! ;p
mudah-mudahan rasa bersyukur sangat.
Harap BE lama bertahan untuk $$ yang berganda..

Seronok berblogging ni kalau sambil menyelam minum air..
Bolehlah walau tak banyak, tapi cukup gembira dengan usaha selama ni..
mana ada kejayaan tanpa usaha kan?
kalau orang lain ada yang tak teruja..wia teruja..haha

Mana kan tidak nampak earning menari-nari
untuk tambah amaount. Lagi lama lagi la banyak earning..
Syukurlah dah 6BE dapat. Rezeki Syaaban..

6 Buffered Earning..Yeay!! ;)





KHAMIS cari JUMAAT , nak tanya nampak tak SABTU sebab nak bagitahu dekat AHAD kalau jumpa ISNIN bagitahu SELASA yang RABU ni dah PUASA :)

1001 rasa ada..Moga kita semua sempat bertemu Ramadhan kali ini..
Selamat berblogging kalian :')
wia happi bila tengok orang lain jugak happi...Hee 

6 comments:

  1. tahniah
    masyuk tu

    ReplyDelete
  2. tahniah..teruskan usaha.. :D

    ReplyDelete
  3. 6 tengah running, congrats..! Moga terus murah rezeki

    ReplyDelete
  4. wow...byk tu.skali dapat 6 cpuv tu
    tahniah

    ReplyDelete
  5. Tahniah.
    Moga rezeki sentiasa bertambah ye Wia :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi