Tuesday, 23 July 2013

Gaji? Terujanya....! ;)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum...
Ok wia nak ambik kesempatan menaip belog...
Rindu sangat dah nih, nak nak bulan Ramadhan yang mulia nih ;)
Gaji? Ok bagi seorang pekerja tak kira 
dari syarikat swasta mahupun kerajaan
pastinya inginkan gaji yang lumayaan 
setanding dengan pekerjaaan.

Siapa yang tak mahu gaji kan?
Setiap yang dilakukan, memanglah kerana Allah..
tapi dalam masa yang sama, inginkan habuan atau 
penghargaan untuk diri sendiri setelah gigih bekerja sehari hari.


Tadi kat tempat kerja, dah ramai yang dapat gaji.
Jeles sangat. Nak nak dah dekat nak raya ni kn..
Gaji wia? Berdebar tunggu tau :')
In Shaa Allah biarlah lambat, asal dapat merasa..
gaji pertama..Hikss. Takpa baru sebulan kerja..
permulaan memang bab gaji lambat sikit..
Mudah-mudahan lepas ni dipermudahkan..Amin

Seronok tadi kawan-kawan kat opis dapat duit intensif..
seorang-seorang mai terima duit kat pejabat. Hadoii...
Syokknya depaa...Sungguh wia jelly ! ;p
Kebetulan depa gaji masuk hari ni siap duit raya (bonus)
memang berbaloi-baloi lah depa hari ni ...
Beruntungkan...Alahai..Gaji oh gaji..


Masing-masing muka banyak senyum..Girang!
tak sabar tunggu turn wia pulak...
banyak pelan untuk gaji pertama..dan sempat dinasihati si dia..
itu dan ini..ya saya yang menurut perintah dear 
Eksaitedd!!.. Menanti dengan sabar...Hiks
In Shaa Allah...Comingg soon for my first salary...

4 comments:

  1. duit raya lebih erkkk..hehehhee

    ReplyDelete
  2. tak sabar nk dpt gaji gak.. =)

    ReplyDelete
  3. tak sabar jgknk dpt..blehla nk shopping raya..hee..=D

    ReplyDelete
  4. budak opis akak pun dapat bonus raya tahun ni. jeles jea.kita baru keje so mmg tak merasa la bonus tahun ni..hehe

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi