Monday, 15 July 2013

Pesta Aiskrim

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum..
sehari sebelum awal Ramadhan
tempat kerja wia ada buat pesta makan ais krim kon..Meriah!
Yang penting aiskrim tu orang Melayu Islam yang buat.
Buat sendiri tapi rasa macam aiskrim jenama..Mavelous!

So, sekolah ambik 6 balang aiskrim yang boleh dimakan 700 orang..
wia pun tak lepas peluang makan ais krim free!
perisa jagung..slurpp! sambil jilat aiskrim mencair...

Ada 2 jenis perisa je, jagung dan coklat..
tapi serius sedapp..Hehe
Kira macam nak meraikan Ramadhan 
bersama guru dan pelajar dan staff.


Banyak...ekslusif la katakan ;)
Puas merasa nikmat aiskrim..
Bersama yang lain..Hikhik
Satu pengalaman yang tak dapat dilupakan..


Muka bahagia ditumbuhi cendawan di tepi bibir..Hee 
Sambil menikmati aiskrim jagung..take break!
 Selamat berpuasa muslimin muslimat..
Ada masa wia balas blogwalking :')

3 comments:

  1. wahh, pesta eskrem..cambest! btw, blogwalking sini. jom singgah blog saya :D

    ReplyDelete
  2. sedapnya. sis pernah dgr pesta durian jea yg selalu buat kat opis.pesta aiskrim pun ada yea

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi