Friday, 29 November 2013

Header Bertukar, yeayy!!

Assalamualaikum.......
alhamdulillah..tak lama lagi dah nak masuk bulan Disember..
jadi dengan senang hati wia terasa nak tukar header belog..
pssst coming soon rasa nak tempah header cecomel..Teehee

tapi buat masa sekarang ni.. biarlah edit simple-simple 
asal puaih hatik. Haha ..
Boleh taraa tuu..Lately tengok belog orang pakai
frame cecomel blink blink..
so saja cuba buat walau tak sekemas profesional designer..

Siap siap teruss pasang kat belog..
Upss tampak okey walaupun tak sempurna..
Banyak lagi kena belajar ;)

Kalau perasan wia sekarang chubby tang pipi
ya ampun...Maaf!! diet ke laut katanya..
so letak la gambar senang hati kat situ..
belog wia kan, jadi nanti kalau dah cemuih wia tukar..


Ohsem pulak tengok belog yang comeyl..
yang pastinya umur 24 pun jika ada kelapangan
mesti nak edit belog laju-laju...



Kamera Fujifilm Mini 8 Intax
teringin pulak nak beli ;p
tengah berkira-kira..nak beli online..Hee
comel kan..Dah la kaler pastel..
meltingg sangat... 


4 comments:

  1. pandai wat header~.. tahniah header baru hihi

    ReplyDelete
  2. cantik header baru! hehe :)
    oh,kamera tu sgt cantik! comel gila! haha :D

    ReplyDelete
  3. Cantik lah header baruu .. Kan ? lawa gilaa instax tu teringin jgak nak beli .. Kale dia semua lawa2 especialy pink

    ReplyDelete
  4. simple ja header tu tapi cantik :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi