Tuesday, 12 November 2013

Symptom DuaPuluhan Dawia ♥

Assalamualaikum dan Salam manis buat semua...
Lately wia asyik hapdate pasal majlis tunangan kawan kan...
In Shaa Allah menyusul majlis ijab dan qabul pulak kelak..
dan ada yang tertanya-tanya si pemilik blog ni pulak bila..Upss..
Soalan tu sangatlah berat ..Oh! Haha..

Orang kata kalau dah jodoh lambat ke cepat..
semuanya kuasa Allah S.W.T
Jadi percayalah masanya akan tiba...
tak lambat dan dan tak cepat....
Siapa la tak nak cepat-cepatkan ? ;)
Tunggu laa.. Bersabar itu ada manisnya...Hikss.


Sekarang wia perasan wia ada symptom 20-an diberi nama..
Bila mai musim kawin atau wedding...
mesti teringin nak kawin masa tu jugak :'D

Bila tengok baby..eh terasa nak ada baby sendiri..Kihkihkih
Over sangat tau..Biasalah gegirl kan..
Semua perasaan tu datang dengan sendirinya..

tapi biarlah wia merasai zaman bujang sepuasnya..
In Shaa Allah perkahwinan itu nanti ada manisnya tersendiri..
Cepatnya masa..Sekarang dah nak pertengahan November dah..
setahun akan cepat berlalu..
Sabar menunggu tahun yang mendatang....

Lepas ni nak hapdate pasal Jubah pulak..
Stay tuned...
:)

2 comments:

  1. betul tu jodoh semua di tangan Allah semoga awk dapat jodoh yang baik :)

    ReplyDelete
  2. setuju. bila dah 20an mesti ade rase mcm ni kan

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi