Friday, 17 January 2014

3 Buffered Earning in 2014 :)

Assalamualaikum....
Salam Jumaat muslimin muslimat...
Buka akaun Nuffnang arini..
kot-kot rezeki bertambah...dan yeay!!
BE baru dalam tahun 2014 akhirnya muncul jugak :)


Sekarang ni 3 BE tengah menari-nari dalam belog iuOls...
sangatlah happy rezeki bertambah...
Moga banyak yang dikongsi mendapat manfaat buat semua..

Sekejap dah sekarang 17hb...wia masih menanti berita baik dari
pihak KPM...Moga rezeki bersambung dipercepatkan..

Embedded image permalink

Seronok juga tengok orang lain berbisness..
buka fanpage bisness lama...terasa berabuk sakan..
dah ramai suruh wia sambung bisness. Hadoii..
Kalau nak berbisness memang kena rajin kan...
Sekarang wia memang dok rancang nak masyuk lagi dengan bisness.


Best jugak tengok orang berbisness.
teringat mini bisness inner bawal yang lepas.
Lama dah tak restock. Ok in Shaa Allah kalau wia dah terbuka hati
balik nak berbisness wia akan kongsikan dalam belog.
Support me okieh.! Sekarang masih mood malas.
tapi tersangat suka tengok orang berbisness laris cam pisang panas..Huhu

Doakan yang terbaik buat wia.. Mak pun dah support..
si dia bertambah lagi. Siap suruh cepat-cepat lagi --"
In Shaa Allah. Coming soon. Banyak lagi yang kena belajar dalam hidup.
target : Belajar menjahit dan kursus kawin.
Terima Kasih Nuffnang! ;)

5 comments:

  1. heee best nya ^^, tahniah

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..tahniah:)

    ReplyDelete
  3. Kita pon ada biz tp kecik2 jelahhh..best berniaga ni..weeeee

    ReplyDelete
  4. wow,hebatnya.....bisnes ni memang best...lain rasanya dgn makan gaji...

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi