Sunday, 12 January 2014

Facial Mask From Watsons! Ohsemm

Assalamualaikum......
sebenarnya dah beli seminggu lepas..buka laci mekap..
baru nampak mask ni..terus rasa nak merasa pakai mask.
Cemana la agaknya kan...Huhu




Mask/ topeng kertas agak tebal dan keras mempunyai lembaran plastik yang melekat padanya. Ia direndam dengan banyak intipati telus tanpa minyak wangi aroma yang terlalu kuat. wia suka!! ;)
Malam tadi wia pakai mask di muka buat pertama kalianya. Sebelumnya muka dibersihkan dan pakai ikut keselesaan.  Ia melekat dengan baik pada kulit. 
Bagi intipati baki yang tinggal di dalam plastik, wia letak kat leher dan bahu. Mula pakai tu rasa kulit bersalut, berminyak dan melekit.. Saja biasakan pakai smpai ke siang. Hehe
Pagi tadi wia bangun dan basuh muka terasa kulit lebih licin dan mempunyai cahaya penghidratan
rasa gebu dan segar jaa.. Haha Best juga ber-mask ni rupanya. 
Masuk 25 tahun baru cuba mask. Heaven sungguh ;)

Untuk set cuba-cuba wia beli 2 jenis. Satu cucumber..Satu lagi aloe vera ..
seronok juga memanjakan diri..hewhew. RM4.70 jee dapat less 20% membership..
Orang lain dah lama pakai..wia baru terkedek-kedek cuba nikmat hidup..
Selamat berblogging. Saja sharing pengalaman pakai mask..teehee

4 comments:

  1. hi wia ! sehat ? :) hehe

    kite pon mls nk mask mask ni. sush btul. tp nk kulit cntik. huhu :D

    ReplyDelete
  2. kalau pergi watsons. macam macam mask ada. tk tahu nak yg mana. hahah.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi