Monday, 17 March 2014

Meet My SchoolMate

Assalamualaikum..
Dua hari menyibukkan diri dengan kursus..Hikss
dan kebetulan jumpa kawan lama time sekolah menengah..
best sangat..sebab weouls duduk ja satu daerah
tapi jarangg sangat berjumpa..

Ni nak jumpa rasa nak nagis rasa.. :')
jadi kesempatan tu terasa nak snap gambar bersama..
Banyak lagi sebenarnya..tapi yang ni saja
yang sopan..Yang lain tu macam blur, dan sebagainya.
walhal malu nak letak gambar yang chubby -____-






Akhirnya dua hari berkursus..Dapat la sijil yang diperlukan JAKIM..
ce teka kursus apa? ;p
Adoii rasa kerdil pulak disisi mereka yang tinggi..
walhai wia yang rendah, 148cm je..

Ok selamat sudah satu bab, alhamdulillah..
Jumpa lagi korangg...Ada jodoh jumpa lagi...
Selamat Berblogging semua :)
si dia selesai minggu lepas, wia selesai minggu ni..
yang penting tak payah fikir dah kan..Syukur..

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi