Monday, 3 March 2014

Serap Pengalaman Membeli :P

Assalamualaikum......
Setiap cuti sekolah mesti ada banyak wedding kan..
wia suka sangat pergi kenduri kawin..Feeling ambik berkat katanya..
Bila ditanya bila..In Shaa Allah bila tiba masana..
pasti wia akan kongsi kegembiraan itu dengan kalian
pembaca belog kesayangan...pssst ayat clinche sangat kan ;)

Baru nie teman member wia shopping barang hantaran untuk 
majlis akad nikah dia..Wahh bila di ajak teman mesti la rasa excited uOls.
tambah member yang Bride to Be (B2B) tuu..
memang rambang mata tengok barang-barang untuk kawin ;)
serius, wia pun rasa macam wah macam ni rupanya nak jadi pengantin..
Busy selagi majlis tak selesai..dan bestnya dah masuk
kedai barangan hantaran, sedia duit jaa..Macam macam ada..





Masuk sini rasa macam tak mau keluaq..Hehe
sebab barang comel sangat..tapi kalau pandai memilih..
memang boleh dapat harga yang berbaloi dan murah ;)

Kawin memang mudah kalau $_$ fuluss banyak..
sebab duit keluar macam air mengalir..Hehehe
Okey selamat berblogging...

8 comments:

  1. moga cepat kahwin ye :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin ..mudah mudahan..Doakan ye syg :)

      Delete
  2. kalo masuk tmpt mcm ne sampai susah nak buat kptsn... kalo blh semua nak beli... heehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..betul tu ! Memang susah nak buat keputusan ;)

      Delete
  3. Kann. Kawen memang senang kalau banyak kaching kaching. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Itu yang penting ;)
      best kalau banyak kaching..Hikss

      Delete
  4. Sama dgn sye . Tak boleh masuk kedai2 yg jual barang hantaran . Rasa nak kawin masetu jugak ! Hahhaha .

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin sesiapa yang belum kawin merasainya! Haha Sepp sikitt

      Delete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi