Saturday, 18 June 2016

Biskut Raya Famous 2016

Assalamualaikum :)
Cepatnya dah masuk hujung minggu.
Ada yang mula dah buat biskut raya ke?
Cadangnya hari ni wieya dan suami nak pegi shopping barang buat biskut. Hee
eksaited pulak rasa! Yang lagi teruja sebab nak buat biskut yang belum
penah dibuat. Kiranya macam first trial laa. Mengidam punya pasal ;p

Kalau tahun-tahun di zaman bujang, masa jadi anak dara trang tang tang..
Suka sangat buat biskut raya. Kalau tak buat biskut rasa macam tak raya pulak uOls.
Mesti jugak nak buat dalam 3,4 jenis biskut. Antara biskut yang memang menjadi 
tradisi tiap tahun kena buat ialah :-


Biskut sarang semut.

Biskut Kelapa
Cornflakes Madu
Tart Nenas

Biksut Makmur


Biskut Almond London

Samperit

Paling suka buat biskut-biskut di atas, Hikss. Rasa semangat je nak raya.
Tahun ni in Shaa Allah rajin lagi nka buat biskut. Tahun depan ada dak tecik..
kita tengok cemana gaya nak buat biskut ye ;p  hehe
Moga berkesempatan la buat.. Kite tengok cemana nanti...

Belum lagi nak buat tumpi, biskut siput dan muruku.
Meriahnya raya rasa..hahaha. Alhamdulillah, masuk trimester kedua,
wieya jadi rajin. Mungkin sebab baby behave. #24weekspregnant.
Syukur Alhamdulillah....Moga kuat kami berdua berpuasa.

Jom semangat cari barang buat biskut raya.. Hoyeahh!
Bubye.. Tunggu next entri ya. Selamat mencuci mata tengok beraneka biskut sedap!
:)

8 comments:

  1. sedapnyaaa.. kuih sarang semut..")

    ReplyDelete
    Replies
    1. wieya pun suka biskut sarang semut @Puan Wawa :)

      Delete
  2. Ya Allah semua favourites ni ! Conrfleks madu la paling top. Takleh lawan pnya. hahaha

    ReplyDelete
  3. Sedapnya semua. Balik cuti raya ni nanti nak buat biskut raya jugakkk :D

    ReplyDelete
  4. Almond london paling win bile tiba hari raya

    ReplyDelete
  5. Favourite wieya jugak @AinAthirah Anuar ;) hehe..
    Cornflakes best kan...

    ReplyDelete
  6. Buat la biskut raya @The Mawar..Terasa meriahnya raya! hee

    ReplyDelete
  7. Yup @emma diana :) wieya pun baru selesai buat biskut Almond London buat pertama kalinya..yeayy!

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi