Wednesday 9 June 2010

ღ..Hadiah Surprise dari InCik Bf tersayang..ღ

Salam semua dan selamat ptg dihari yang indah arini . Sangat teruja setiap hari walau kadang-kadang ada jugak masalah yang melanda . tapi pabila memandang ke depan kita harus pusing belakang untuk teruskan hidup .

 Tapi n3 aku kali nie bukan nak kongsi ceritasedeh2 belaka tapi surprise present dari si dear..sebenarnya hadiah tue surprise sangat sebab incik bf guna post je;)pada tanggal 06 Jun yang lepas..lepas je aku sidai kain kat ampaian..(detail pulak aku cerita) hehe..seorang uncle postmen datang dok tekan hon moto dia..jadi kalau posmen datang tue msti la ada tandatangan yang perlu ditanda atas bungkusan kan..pOsto..pOsto..


Dan bila pakcik posmen tue cakap nama aku terus aku terkejut..dalam hati kecil cakap sape pulak bagi hadiah..(berbunge2 gituu!)

teruja dengan cokelat manis kegemaranku :)

Dan pabila aku bukak bungkusan tue perlahan2..dalam hati berteka si dear sebab boleh kenal salotape yang dia guna..kenal sangat..dengan persaan berdebar2 aku bukak bungkusan tue..sebab selalunya si dear akan cakap tunggu untuk sesuatu yang dia akan bagi tapi kali nie tak..betul2 surprise ok ^^
 
 kad cumil dan ferrero rocher ♥(",)

 my precious love ^^

Semuanya buat aku teruja sampai terlambat nak post dalam blog niey..tapi yang pasti walau hari nie masih ada lagi 7 ketul bOolat-bOolat emas "ferrero rotcher Cinta" daku dan dear ;)..pendek kata 1 hari 1cokelat manis..sangat hargai dan heppi !!

Aku suka sangat kad-kad cumil yang si dearbagi..kad yang ada teddy tue kiut miut sangat..alhamdulillah aku syukur sebab mmg cantik dan sekali gus dapat makan cokelat boolat-boolat tue sampai sebulan..satu hari seketul comei..al-maklum la si dear bagi 30 bijik..ehemm..ada makna gittu..!~ biar aku dan si dear yang tau..teehee =D

"Selamat Hari Cokelat Sedunia reader  ^^

Jom menikmti saat-saat indah daku dan coklat yang beshh!..nyum nyum..tenkiu si dear sebab hadiah nih..macam tau2 je aku suka coklat mahal nie..ngge;) 1st time rasa tau..! maklum laa nak beli yang 3 ketul tue pun xmampu..huhu . Tapi bf tersayang mmg memahami.. sayang dear ketat-ketat :-* 
nota buat tersayang--> daku bahagia dengan apa adanya..dan hari ku makin manis dari sehari ke sehari.. mudah2an..aMin* buat si dear ilysmnak menikmati cokelat ini kerna setiap satu adalah kasih sayang dan cinta..doakan aku  dan dear.. (^^,) (,")
 --;--'-{@
~dawia Honeyputri~

3 comments:

  1. sweet jer..kite pon dpt pressie ade kt blog..hehehe..

    oya suke coklat gaks..;)

    ReplyDelete
  2. tenkiu so much :)
    yeke dapat jugak ek..

    nnt dawia tgk blog oya eh..
    =D

    ReplyDelete
  3. Awww shuweetnyaaa ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi