Tuesday, 1 October 2013

Tua dari Usia..Sentapp!!

Assalamualaikum.....
Welcome October and Bubye September..
cepatnya masa..tapi walau apapun, wia mengharapkan yang terbaik
buat diri ini dan semua sempena bulan baru yang bakal menjelma :)

Cuma hari ni terkejut sikit, bila melibatkan umur..Huhu
siyes wia rasa terkejut sangat bila ada orang teka 
umur wia 34 tahun? Perghh..beza 10 tahun kot...
Memang nampak berumur sangat ke aku nih! -_______-

Sentapp pulak bila fizikal luar lebih tua dari usia
wia yang remaja tak dewasa ni..Hikss..
bagitahu mak, mak cakap mungkin style daan gaya macam orang dah kawin..
Ok memang boleh terima..adehh >,<

Nampak tua sangat ke ek?
sebab kalau pegi pasar mesti orang panggil 'kak'
sedangkan rasanya orang tu lagi tua kot dari wia..Huhu..

Nampak tua ke? Sob sobb..sentapp

Pernah sekali wia nak beli towel mandi kat pasar...
saiz ia agak kecik dan singkat untuk orang dewasa..
tup tup penjual tu cakap..boleh beli dekat anak..
Berderauu dengar..cekk takda anak lagi la derr..
kawin pun belum *faceplum*

Mungkin sebab wia chubby, orang nampak berumur..
dah la muka nampak keibuan kata kawan-kawan..
angkal call kat pejabat orang panggil 'puan'..

Oh tidakk!! tak ready lagi nak tua boleh? ;p
ehemmm nak kena makan supplement dan gaya remaja la camni..
memang wia masih remaja pong..Baru 24 tahun..Sweet 20 hokey..Haha


1 comment:

  1. huhu sama la kita, padahal dia dah beranak pinak panggil kita kak, agaknya dia ingat dia muda lagi kot. sabar je la

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi