Saturday, 20 October 2012

Keriangan Konvokesyen :')

Assalamualaikum dan Salam sabtu yang santai  :) 
Bila mood konvo mai dalam hati, ditambah pula ramai kawan kawan 
Facebook yang turut berkonvo di IPT masing masing..
Maka akan dibelek belek gambar
dalam kamera dan folder dan selak selak gambar dari album .Hee
Sampai puas, lepas tu senyum lebar..Haha ="D

 

Kenangan dalam dewan selesai majlis isiadat :P
wia di barisan graduan dua dari belakang.
Sebelah kanan. Hikss
Kecik kan gambar..Janji ada situasi nih,,
Mak kat bahagian atas..Sudut pandangan macam ni lah.
Bangga* mak dapat tengok wia ambik skrol
atas pentas..Cuma terkilan ayah kat luar dengan baju batik sebab jaga
dak Badrul kat luar..Sebab berlaku 
1001 kisah disebalik kejadian..Dalam lipatan kenangan =)


 Selesai majlis. Muka dah berminyak. Boleh nampak kan dalam gambar..Hikhik
masa ni sempat snap gambar sebelum hantar jubah dan mortar.
Kenangan tau..Syukur, selesai semuanya :)

Kelainan kan?..Love it :)

Sempat curi² snap gambar dalam dewan. 
Boolat mata wia kan? :* Siap kamera flash lagi..Ahaks.
Padahal mana boleh snap gambar dalam dewan tu :') 
Nasib tak kena tangkap. Maklum ler wia suka bergambar. 
Dimana mana..Ya, dimana mana pun.. 
mood, semangat nak naik pentas terima skrol..

Dak Badrul pun teringin pakai  mortar ;)
 Selagi kita punya moood tu belum hilang
gambar menceritakan segalanya.
Harap kalian tak bosan dengan entri konvo wia
yang belum lekang dek panas, basah dek hujan nih
* Senyum Puas*

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi