Thursday, 4 October 2012

Minggu Ambik Jubah Konvo =)

Assalamualaikum dan Salam keceriaan :)
Tak sempat menyempat nak kemas kini blog..
Semalam pun sempat blogvespaking ja..Kih²
Sibuk katanya, untuk uruskan hal konvo yang tak lama lagi
Esok wia bertolak ke Shah Alam lagi..
Menumpang rumah member lagi..
Ambik jubah konvo.. Cepatnya masa! ;)

Harap semuanya berjalan dengan lancar..
Ikut² wia malas nak gerak jalan jauh jauh.
Tapi apakan daya..Dahulu kan apa yang perlu.
Moga semuanya berjalan lancar..Amin.
Kemain seronok tengok orang konvo.

wia baru nak berkonvo..Pelan pelan kayuh.
Al-maklum laa seumur hidup sekali..
Melainkan sambung belajar lagi dan lagi.
Hee..Ikutkan hati dah tak kot.
Kerja belum penah lagi nih..
Doa moga cepat dapat kerja.. Amin ya Rabbal alamin.

Kalau dah nak ke Shah Alam. 
Macam macam dok teringin dalam kepala.
Selesai majlis konvo mungkin dah 
tak jejak kai katsana lagi. *kot
Kebetulan lepas ni wia nak konvo 
dekat kampus lama 4 sem wia disana..
Kampus Bestari Jaya, Kuala Selangor.
Lepas ni wia update lagi pasal tempat dan masa berkonvo.
Mana tau ada blogger yang sudi datang meraikan.
Lepas tu bagi bunga sejambak..Kih²
Verangan lagik.. Ok² wia kesana lagi untuk 3 hari.
Target nak ambik Transkrip dan Jubah konvo :)


Doakan wia selamat pegi dan balik dari Shah Alam..
Selesaikan urusan yang berbaki disama :P
Harap² dapat beli apa yang di idam..Teehee
P/s : tak sabar nak konvo ;)

3 comments:

  1. salam dawiah
    Pekabar.?
    Semoga semuanya lancar. Amin amin

    ReplyDelete
  2. Seronoknya.. dah nak convo dah..
    congrats ya awk ;)

    ReplyDelete
  3. konvo berapa haribulan ni? ktorang next2 week baru ambik jubah konvo. macam takut la plak. haha

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi