Monday, 22 October 2012

Si Creamies, adik Chito :)

Assalamualaikum...... 
Memperkenalkan adik Chito si Teddy yang omei²..
yang belum diberi nama nya..
Kalau chito warna nya coklat.
Teddy yang kecik comel ni warna putih krim.
Ala ala girlish sikit. Dengan reben 
polka dot warna merah jambu.
Memang suka lah, bila kali pertama 
dapat masa konvo yang lepas :"P

Terima kasih Alya untuk hadiah yang comel nih.
wia memang amat hargai pemberian sesiapa pun
kerana ianya sangat sentimental :)

Simpan buat kenangan.Suka sebab ia comel!
Nanti ada kereta sendiri boleh la gantung dalam kereta. Hikss
Gebus gebas..dengan warna merah jambu. Sesuai sangat.
Yeay..chito ada teddy girl..Hikhik

Pakej teddy bersama coklat :)

Coklat External Love sedapp :'D

Comel kan? =)
Sangat eksklusif gittu ;) 
Ye senagaja wia kemaskini entri kali ni
ala ala kanak kanak ribena yang gembira dapat
teddy bear..Memang, wia seorang yang menghargai pemberian kalian.

Lagipun nak perkenal adik si Chitto..Si Creamies..Haha
nama pakai letak je. Padahal tak ada nama pun tak apa.
Ok, selamat berblogging. 
P/s : Jeless ramai kawan² yang dah bekerja..
Sabar..rezeki ada dimana mana..
:)

3 comments:

  1. alololo comelnyeeee :)) tp cekelat tu lg comel lah. ahaha :D

    ReplyDelete
  2. wahhhh suka nye tgok..!! wana mmg suka teddy..!! comel and geram tgok!!

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi