Friday, 12 October 2012

My First Contact Lense :'D

Assalamualaikum dan salam penghulu segala hari.....
10hb Oktober 2012, hari mulanya
 tergerak hati wia untuk cuba sesuatu yang baru.
seperti yang wia bagitahu sebelum ni dalam entri disini :)

Ya ini pertama kali wia beli kanta lekap..Hikhik
Pertama kali terus beli yang bewarna..
Warna pilihan wia ialah Sparkle Shimmering Grey..Freshkon.
tak tahu kenapa pilih warna ni, sebab nampak cantik dan natural.
Sebab tu wia teringin nak gayakan.
Tanpa fikir panjang terus beli dengan harga yang berpatutan.
wia kan rabun, Jadi beli yang ada 
power baru la tak samar² bila pakai nanti ;) 

Teruja betul nak pakai walaupun ini baru pertama kali.
Macam di bawah ni lah wia pakai warna nya..





Macam tu la bila di gayakan lense warna grey.
wia masih cuba untuk memakai lense dengan cara betul.
Sebab belum berjaya masuk mata lagi..
*nak masukkan sesuatu dalam mata kan ;)
Sabar je lah..sedang mencuba sesuatu yang baru. Cengitu la
Tapi kalau dah berjaya nanti.. Wia upload gambar ye..
Doakan wia berjaya masukkan dalam mata.
sebab masih takut²..Cuba lah perlahan lahan mesti boleh..
Lepas ni wia sambung entri pasal pengalaman pakai lense.

Close Up sikit :')
Kawan kawan..konvo makin dekat ! :)
hari ni raptai, wia tak pegi pun.
Sebab ramai yang tak pi rasanya. Teehee.
taklimat saja mungkin..Niat dihati nak pakai lense masa konvo nanti.
Doa doakan .Amin . Jom wia nak cuba sedaya upaya
 lagi untuk masukkan kanta lekap dalam mata...
P/s : Niat dihati nak pakai kanta lekap masa konvo.
Berusahaa !! Heee

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi