Tuesday, 2 October 2012

Survey Baju Konvo :)

Assalamualaikum..
Semakin dekat dengan konvo, rasanya nak kemas kini entri
pasal konvo yang bakal tiba. Cepatnya masa..
Kena buat persiapan kan.?
Biasanya perempuan akan pilih baju, gaya mekap dan tudung
yang sesuai untuk di gayakan pada hari konvo nanti.
Perempuan dan kecantikan memang tak boleh pisah. Hee

Hari tu pi rumah kawan baik wia, baju konvo dia sangat cantik :)
Baju dia tempah dan jahit manik sendiri. Kreatif!
Wai tengok pun macam tak rajin nak buat.
Sebab masa nak siap kan dalam seminggu juga
Hasilnya memang cantik..Rasa macam nak tempat kawan wia tu
jahitkan manik pulak tau. Baju konvo dia 2 dalam 1
Sebabnya baju itu akan dia pakai masa jadi pengapit
wedding kakak dia nanti. Kira berbaloi² juga :P


 



Gambar Kredit dari Sini :) 

Rasanya baju² dalam online mahupun butik. Agak mahal..
Memandang belum kerja dan masih tercari²
mata pencarian..Bajet tu kena la selari dengan ekonomi. Cewah :'D

Mungkin pakai baju yang biasa biasa sudah..
Tak payah la vouge gittu.. Cukup sekadar nampak cantik.Kih³
Serius dalam hati teringin nak pakai baju seperti gambar di atas.
Tengok la cemana nanti..Teehee.

Serius, sekarang femes Peplum Maxi Dress.
Alahai kalau la wia ni sesuai pakai baju baju camtu..
Nak grab juga la satu ke dua juga la nanti buat koleksi Preloved.
Jom survey lagi baju untuk konvo.
Tinggal lebih kurang 12 hari lagi. tak sabar menunggu.
Jumaat ni ke Shah Alam lagi.. Permudahkan Ya Allah..
:)

2 comments:

  1. baca entry ni baru teringat konvo tak lama lagi. buat baju kurung biasa je. boleh pakai utk ke kelas sekali. nk buat baju cntik2 takut tersimpan dlm almari je. syg la pulak. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..itu la kita pun nak beli baju kurung je kot ;)

      Delete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi