Saturday, 2 February 2013

February Already :)

Assalamualaikum dan Bismillahirrahmanirrahim... 
Cepat kan masa.. Terasa macam baru semalam masuk Januari dan
sekarang.....melangkah ke bulan baru. Hikss
http://3.bp.blogspot.com/-bt6-UMcj_Cc/UQveFR7X58I/AAAAAAAANHg/EsNNo3uKXXM/s1600/227894_532386276781452_460420716_n.jpg

Wia tak harap banyak dalam bulan nih. 
Cukuplah dapat peluang bekerja. Moga hajat ini termakbul. Amin :)
Memang rezeki ada dimana-mana. Cuma nak dengan tak saja kan?
# Ramai sangat yang nasihatkan wia dan beri motivasi.
Terima kasih sangat-sangat.
Yang baik wia ambik buat teladan, yang pahit tu buang jauh- jauh.


Dah lama tak jatuh sakit. Tetiba ahad baru ni tak sihat.
Demam dan batuk-batuk.
Sekarang pun tinggal batuk saja lagi. Harap cepat sembuh.
supaya dapat pegi temuduga, dan moga Allah permudahkan :')

 

Sebab tu wia jarang jalan jalan up
trafik blog rakan dan hapdate belog.
Mood nak menaip ke laut. Rasa nak rehat sepuasnya saja.
tapi yang pentingg..dapat pegi bercuti sempena CNY bakal tiba.. kihkihkih
 Ada berita baik, baru seronok nak bercuti kan?
Yang penting banyak impian yang perlu di laksana
dalam bulan Februari..

Moga diberi kesiahatan yang baik.
Man Jadda wa Jada..
( Sesungguhnya jika kamu berusaha, 
pasti dapat hasilnya yakni kejayaan )
Selamat berblogging! Doakan wia ye..

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi