Wednesday, 20 February 2013

Penghargaan dari Seorang Rakan Facebook

Assalamualaikum dan Bismillahirrahmnanirrahim.. 
Baru sempat snap dari Facebook..
Malum la baru perasaan yang seorang rakan FB wia  yang femes
ucap terima kasih kat wia secara eksklusif..
sebab wia bagitahu yang dia masuk Utusan ;p

Dia memang cantik. Sebaya wia ..Bakal 24 tahun.Hiks
tapi sangat pandai mekap dan memang jurusolek pun.
Nama timang timang munga. atau LBQ.
wia kenal pun melalui FB tapi belum
berkesempatan jumpa. Lagipun wia teringin juga nak dimekap dia.
Memang cantik tau. Jelesss dan teringin
sangat nak dia mekapkan. Kih³
 

Memang selalu tegur dia di FB.. Sebab dia memang tak sombong.
Suka kongsi barang mekap yang dia guna. Yang penting memang mantap mekap dia.
Selain tu rasanya dia juga seorang model muslimah.
Kebetulan kesayangan buah hati nya juga seorang jurugambar kot.

Eh? Jangan tak tahu yang munga ni pun ada blog. 
Comel ja blog dia..Hee..
wia dok panggil dia bunga lah munga la..
Nama sebenarnya Nor Azreen rasanya.
Betul ke tidak, wallahu alam. Tuan badan saja yang tahu.

Tapi kenapa wia hapdate entri pasal dia..?
Kerana..beliau telah menyebut nama wia di FB nya.
Rasa terharu sikit sebab dia banyak follower.
Selain femes dan setiap statusnya dapat banyak LIKE macam retiss.

Jom singgah blognya di Sini dan sesiapa 
berminat boleh la gunakan khidmatnya
sebagai jurumekap untuk majlis penting kalian.

Banyak masuk media dah bunga nih.. Apa lagi terjah la ye.
Sebab tu wia ras bangga sikit sebab kita 
yang biasa² ni ditegur mereka yang dikenali ramai ;)

 

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi