Friday, 8 February 2013

Kemeriahan CNY Datang Lagi.. ;)

Assalamualaikum dan Salam Jumaat..
Seronoknya dapat makan limau pagi petang siang malam..
Maniss..Vitamin C pun dapat .Hee

Yang di perantauan mesti seronok balik bercuti sempena CNY ni
Jangan lewat beli tiket bas, mesti dah habis tika nih.
Teringat tahun lepas, balik bercuti..
Boleh jem tau. Berdenyut denyut kenderaan lalu..
sampai boleh kira batu batu tepi jalan.
Pengalaman wia tahun tahun yang lepas.

tapi tahun ni tak payah bersusah payah.. Syukur alhamdulillah..
Masih di rumah bersama keluarga tercinta.
banyak undangan walimatuss yang menunggu.
Dekat taman wia pun dah dipasang khemah. Cantik.
Warna ungu -pink terang.. alahai..

http://farm3.staticflickr.com/2789/4374788323_7e64e41230_z.jpg 

Makan nasi minyak la ye.. Hikss
kalau 10 hb saja nak 10 undangan..
masha Allah, mana yang sempat pegi.. kita pergi..
Yang penting dapat bersama keluarga..

http://4.bp.blogspot.com/-XMGrPpqfrHA/TgCgXUIj8TI/AAAAAAAAC-4/prelO1rrmf4/s400/orange+tumblr_liusv3IDCH1qixcvmo1_500.jpg 

Sedang menikmati limau yang masam masam manis.
Sekotak ada kat rumah nih..
dan FYI semalam wia dan adik² dapat angpau. Wow!
Teruja jugak la..Hehe.. Rezeki kan..

Itu seronoknya tinggal di Malaysia..
Macam macam perayaan ada.. *Suka*
dan double suka bila ayah topap kan kami adik beradik.
Terharu..... Setiap musim perayaan mesti ayah topapkan..
Syukur alhamdulillah... # bahagia..
Eh? tetiba suka pulak warna merah dan kuning keemasan nih.
:)

2 comments:

  1. nie yg istimewanya di malaysia. pelbagai kaum, pelbagai perayaan. ^_^

    ReplyDelete
  2. setuju sangat.. Best ka inna ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi