Thursday, 29 October 2015

Idea Beading Veil dan Baju Trend 2015

Assalamualaikum...
tinggal beberapa hari lagi nak masuk bulan baru.
macam tak pecaya pun ada. Cepat sangat masa ;)
tengok dekat counting tracker rasa macam tinggal kurang beberapa hari lagi
hari bersejarah wieya dan bakal suami.

Sekarang tinggal nak beading baju nikah sendiri.
Buat pemilihan bunga tangan nikah/sanding
Buat pemilihan tempat pelamin/photobooth dan meja makan.
Fitting baju kali kedua dan ketiga.. Siapkan hantaran bulan 12 nanti!
Best rupanya buat persiapan kawin ni..Heksaited!

Jom usha beading best-best untuk baju nikah khasnya..

baju akad nikah putih roses pink

pink+cream+purple = totally a great combination ;p

manik macam ni klasik!



patch lace ;)


less is more :'D
Image

Suka jugak bunga 3D kat veil atau baju nikah nanti..
tengoklah nanti ada ke tidak kat baju nikah wieya nanti..
Mencari ilham untuk jahit manik pada baju nikah..
Doakan dipermudahkan urusan wieya ye ;)

1 comment:

  1. wieya jahit sendiri ke?? waaahhh...hebat nya...

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi