Sunday, 18 November 2012

Cuti Sekolah Musim Berkhatan :)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia :)
Bersambung dengan entri ini..
Keesokkan nya hari Isnin 12.11.12..
adik bongsu dak Badrul berkhatan. Hehe

Punya lama peram entri nih ;)
Biar lambat asal selamat publish kan?
Musim cuti sekolah ramai yang masuk 
Jawi, Sunat atau apa nama yang seangkatan.
Alhamdulillah hari ni dak Badrul dah seminggu berkhatan.
Adik berkhatan di klinik dengan menggunakan
kaedah potong secara laser.
Fiuhh..Canggih betul zaman sekarang.

Guna laser ja. Memang tak berdarah. Hee
Tak dibalut dengan kain seperti Tok Mudim.
Walaupun kos agak mahal sikit. Tapi bagi wia kaedah potong di Klinik
lebih cepat dan budak pun tak takut.

Ni gambar badrul masa mula² smpai rumah setelah di potong ;)
Masa ni dia sakit kena jahit ..Alolor kesian..Pengalaman buat dia :'D
 Maaf  sebab gambar paling atas tak berapa sharp. 
Gambar tangan badrul gerak. Harap dak Badrul cepat sembuh.
Sekarang dah aktif dan bosan duduk baring atas tilam je.
Dah mula nak pakai seluar. Cuma dia pantang makan
dan pangtang minum air banyak. Nak cepat baik kata nya ;)

Budak yang baik. Dan manja habiss.
makan bersuap dan dah jadi bahai anak raja katanya pada sepupu
Bila ada sepupu yang sebaya *belum sunat mai melawat.
Lawak la adik nih. Ia lah tu, anak raja.. Bila lagi? :P

Yeay dah selesai semua. Dah jadi anak bujang.
Kira tak ada lah anak bujang ayah yang belum berkhatan.
Badrul memang nakal tapi kuat pantang.
Terbaikk adik. Abang dia, dak Pali 6 tahun lepas.
Ok Selamat Berkhatan adik Bongsu.

2 comments:

  1. adek iy 19/11 ni nak ber-sunat. haha, btw iy ucap selamat ber-khatan yee :)

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi