Wednesday, 7 November 2012

Hobi Baru..♥

Assalamualaikum dan Salam keceriaan..
Sehari dua ni banyak nya kawan² dari laman sosial Facebook
 dan blogger yang bertunang dan bakal mendirikan masjid..

Wah teruja nya mereka. wia tumpang heppi ;)
Dengan banyak nya gambar² yang di muat turun
saat manis menjadi tunangan orang
dan saat indah di ijab kabul..
Wia sendiri dah ada hobi baru.
Nak tau apa? Cuba teka...
Okey dah teka kan..? Sekarang biar wia 
bagitau hobi yang dimaksudkan itu ialah..

Melihat baju tunang, pelamin dan mekap 
mereka yang bertunang dan kawin. Hikss.
Hobi jugak tu kan? :)  Tapi bukan stalker tak bertauliah ok.
Cuma sekadar melihat gambar² heppi yang timbul di 
dinding timeline mahupun dashboard blog. Kihkihkih
Sekarang dah trend ada mini pelamin yang gojess.
dengan bunga tangan dan baju yang cantik²..
Serius wia jeless positif.. Sambil berangan angan. Haha

Memandangkan awal awal ayah dan mak
tak suka ada pelamin mini bagai 
yang serupa nak akad nikah tu..
Nampak terlalu over katanyanya..
Masa wia nanti tak tahu la cemana nak bayangkan.
Mungkin ringkas tanpa mini pelamin bagai.
Bunga tangan pun tahu ada ke tak nanti --"
boleh berangan saja lah cik Dawiyya.


Naik entri macam nih seakan dah dekat majlisnya.
Jujurnya masih jauh lagi entah kemana.
cuma entri sekadar tumapng gembira buat mereka.
serius majlis yang pernah wia tengok tak pernah lagi
tak meriah. Semuanya ada cara tersendiri. Thumb Up!
:)

4 comments:

  1. zera tgk pon rasa seronok aih! :))

    ReplyDelete
  2. hihihi.. sma jgk ngn sya.. ;)

    ReplyDelete
  3. cantiknyaa pelamin tu. rasa tak sabar pulak nak naik pelamin. hihik

    ReplyDelete
  4. CP pown truja pasal mbe kawen nih , memandang kan hari sabtu esok (10.11.12) ade dua mbe CP kawen . ape lagi , truja la nak g . hehehe !!

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi