Wednesday, 21 November 2012

Gambar Istiadat Konvo dan Sampai ;)

Assalamualaikum dan Salam ceria..
Berkurun tunggu ecece. Akhirnya baru sampai gambar konvo
masa dalam dewan. Sebulan 5 hari juga baru sampai ke tangan..
Itu pun sampai masa wia pi penang.
Mak yang sambut posmen depan rumah.
Masa tu kehujanan lagi. Gigih betul abangg posmen tuu ;p

semata mata nak hantar sampul besar berisi gambar konvo ke rumah. 
Mlama tu balik dari penang, mak habaq terus excited :'D
Sebab petang tu member dan bbm cakap gambar
konvo yang dipos dah sampai ke tangan nya.
wia pulak macam entahla tak sampai lagi.
Lama kot tunggu. Kalau yang dekat boleh la 
esoknya lepas konvo boleh ambik terus. Untungg kan

Meh tengok gambar konvo wia yang sempat di snap
oleh OP konvo istiadat konvokesyen yang ke-7 Unisel.
Sangat teruja sampai tak sedar..Haha

Mana wia pandang pun tak tahu..Banyak kamera sgt ;)

Jubah besaQ !! Gambar ok laa untuk letak frame besaQ :P

Komen : Pendapat wia gambar bersedia. 
Cuma kaki saja yang tak rapat.
kaki satu ke belakang satu ke depan.
mata memandang kamera lain. 
Mortar pun kebelakang sangat. Haha
yang penting Naib Canselor tu senyum dekat wia ;)
Terima kasih sambil letakkan tangan kanan
 bawa ke dada sebelah kiri. Tanda hormat*

Kira ok la ni kan? Puas hati la jugak.
Sekian lama baru naik entri konvo semula.
Ok Selamat berblogging.
Gambar dah sampai. Lepas ni cari bingkai gambar pulak
:')

6 comments:

  1. jubah besaq pun cantik orgnya

    ReplyDelete
  2. wah...comel..
    congratez ye.. ^_^

    ReplyDelete
  3. xpe kan wish lambat.....happy convo conco convocaationnn :)

    ReplyDelete
  4. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete
  5. hehehe , comel , wia macam nak larik je , hehehe !!

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi